Stavy

V celém systému Retailys se nachází dva základní stavy - přednastavené systémové a individuální uživatelské.

Systémové stavy

  • Objednávka přijde do systému: je do půlnoci téhož dne zabarvena žlutě

  • Pokud je objednávka v systému do druhého dne bez změny stavu, její barva se změní na červenou

  • Nenastavíte-li jinak a objednávka bude označena jako vyřízená, podbarví se bíle

  • Pokud objednávku zrušíte, podbarví se také bíle

Uživatelské stavy

Vlastní stavy, které můžete založit podle toho, jaké změny a kdy si je u objednávek přejete. Při změně na určitý uživatelský stav může být automaticky odeslán k němu přiřazený e-mail. V příkladu na obrázku níže vidíme, že uživatelsky vytvořený stav výzva k platbě má barvu fialovou a stav storno černou. Ke každému stavu můžete přidat i zvláštní ikonku výběrem z galerie, která je k dispozici v nastavení.

Tvorba a správa uživatelských stavů

Nový uživatelský stav vytvoříte kliknutím na políčko Přidat stav. Otevře se okno, ve kterém zadáte individuální nastavení.

Jako první vyplníte název. Následuje volba ikony a barvy stavu ze širokého spektra výběru. Důležitým parametrem je, zda se má po změně na vytvořený stav objednávka zrušit, dokončit a nebo jen "změní barvu" pro lepší přehlednost v seznamu. Po zadání všech hodnot se nový stav zobrazí v přehledu stavu objednávek.

Last updated