Notifikace
Úvod
Tato část je určená pro tvorbu šablon emailů, které lze nastavit, aby se odesílaly automaticky při změně stavu objednávky. Pokud chcete email odesílat automaticky, je potřeba ho propojit s emailem, ze kterého se bude posílat.
Přehled emailů
Pro každý prodejní kanál máte možnost vytvářet šablony zvlášť, každý má svoji záložku přehledně označenou. Je zde několik sloupců:
Název - Pracovní název emailu, který se bude zobrazovat u objednávek v systému
Typ - Klasický email nebo s podporou HTML (doporučujeme)
Automatické odesílání - ANO/NE - pokud nastavíme ANO, email se automaticky odešle poté, co se změní požadovaný stav objednávky
Po změně na stav - Odeslání emailu na základě změny na individuální stav, který jste sami vytvořili (tvorba stavů - samostatná kapitola)
Akce - Možnost upravit e-mail
Úprava/tvorba emailu
Nejprve zadejte název emailu - takto se bude zobrazovat v systému.
Dále zvolte typ emailu - klasický nebo HTML (doporučujeme používat HTML z důvodu větší možnosti nastavení stylů).
Následuje volba prodejního kanálu, pro který daný email vytváříte.
Podle potřeby zaškrtněte automatické odesílání. Poté nastavte, kdy se email odešle - po systémové akci nebo po uživatelské akci.
Dále je nutné nastavit z jakého emailu se bude notifikace odesílat. Ten je možné nastavit v integracích. Pokud chcete dostávat informace i na jiný email, lze ho přidat do kopie emailu.
Nyní přichází samotná tvorba těla emailu. Ta je stejná jako při psaní klasického emailu. Vyplníme tedy předmět a poté obsah. V předmětu i těle je možné využívat tzv. makra, která nahrazují některé funkce v emailu. Seznam maker naleznete níže:
Seznam maker
Pozn.: V případě využití výpisu položek v objednávce je nutné vložit na začátek %order_items_start% a na konec %order_items_stop%. Vkládejte pouze jednou i v případě více položek v objednávce.
Příklad využití maker
Last updated