Notifikace
Last updated
Was this helpful?
Last updated
Was this helpful?
Tato část je určená pro tvorbu šablon emailů, které lze nastavit, aby se odesílaly automaticky při změně stavu objednávky. Pokud chcete email odesílat automaticky, je potřeba ho propojit s emailem, ze kterého se bude posílat.
Název - Pracovní název emailu, který se bude zobrazovat u objednávek v systému
Typ - Klasický email nebo s podporou HTML (doporučujeme)
Automatické odesílání - ANO/NE - pokud nastavíme ANO, email se automaticky odešle poté, co se změní požadovaný stav objednávky
Nejprve zadejte název emailu - takto se bude zobrazovat v systému.
Dále zvolte typ emailu - klasický nebo HTML (doporučujeme používat HTML z důvodu větší možnosti nastavení stylů).
Následuje volba prodejního kanálu, pro který daný email vytváříte.
Podle potřeby zaškrtněte automatické odesílání. Poté nastavte, kdy se email odešle - po systémové akci nebo po uživatelské akci.
Dále je nutné nastavit z jakého emailu se bude notifikace odesílat. Ten je možné nastavit v integracích. Pokud chcete dostávat informace i na jiný email, lze ho přidat do kopie emailu.
Nyní přichází samotná tvorba těla emailu. Ta je stejná jako při psaní klasického emailu. Vyplníme tedy předmět a poté obsah. V předmětu i těle je možné využívat tzv. makra, která nahrazují některé funkce v emailu. Seznam maker naleznete níže:
Makro
Funkce makra
%document(invoice_id)%
číslo faktury
%document(invoice_url)%
odkaz na fakturu
%document(credit_id)%
číslo dobropisu
%document(credit_url)%
odkaz na dobropis
%document(receipt_id)%
číslo pokladního dokladu
%document(receipt_url)%
odkaz na pokladní doklad
%document(proforma_id)%
číslo proforma faktury
%document(proforma_url)%
odkaz na proformu faktury
%order(id)%
číslo objednávky
%order(date_order)%
datum objednávky
%order(date_maturity)%
datum splatnosti
%order(date_invoice)%
datum vytvoření faktury
%order(note)%
poznámka od zákazníka
%order(money)%
celková hodnota objednávky
%order(name)%
jméno zákazníka
%order(street)%
ulice zákazníka
%order(city)%
město zákazníka
%order(zip)%
PSČ zákazníka
%order(state_code)%
stát zákazníka
%order(email)%
email zákazníka
%order(phone)%
tel. zákazníka
%order(delivery_name)%
jméno příjemce
%order(delivery_street)%
ulice příjemce
%order(delivery_city)%
město příjemce
%order(delivery_zip)%
PSČ příjemce
%order(delivery_state_code)%
stát příjemce
%order(delivery_email)%
email příjemce
%order(delivery_phone)%
tel. příjemce
%order_items_start%
začátek výpisu položek v objednávce
%order_item(name)%
jméno položky
%order_item(count)%
rezervovaný počet pro zákazníka
%order_item(ordered)%
skutečně objednaný počet od zákazníka
%order_item(note)%
poznámka k produktu
%order_item(price)%
cena za jednotku
%order_item(price_original)%
cena za jednotku před slevou
%order_items_stop%
konec výpisu položek v objednávce
%user_link(registration_activate)%
aktivace registrace uživatele
%user_link(reset_password)%
zapomenuté heslo uživatele
%order(tracking_number)%
sledovací číslo zásilky
%order(tracking_url)%
odkaz pro sledování zásilky
Pozn.: V případě využití výpisu položek v objednávce je nutné vložit na začátek %order_items_start% a na konec %order_items_stop%. Vkládejte pouze jednou i v případě více položek v objednávce.
Pro každý máte možnost vytvářet šablony zvlášť, každý má svoji záložku přehledně označenou. Je zde několik sloupců:
Po změně na stav - Odeslání emailu na základě změny na individuální stav, který jste sami vytvořili
Akce - Možnost