Dashboard

Dashboard je základní sekce, ve které se sdružují důležité informace ve formě reportu z uživatelského účtu a také rozcestník do ostatních sekcí systému.

Celý systém je rozdělen do těchto základních skupin, které jsou přístupné z horní části obrazovky:

  • Dashboard - představuje centrální report výkonu jednotlivých prodejních kanálů, zákazníků či statistiky prodejů za konkrétní období.

  • Obsah - umožňuje editovat produkty, kategorie, vytvářet varianty, sady produktů a další.

  • Objednávky - sekce sdržuje objednávky ze všech prodejních kanálů na jedním místě s možností podrobných filtrů.

  • Prodejní kanály - správa a vytváření jednotlivých prodejních kanálů (např. elektronických obchodů či propojení na Amazon či eBay).

  • Uživatelé - sdružuje všechny uživatele a zákazníky.

  • Prodejny - představuje sekci pro správu elektronických pokladen a klasických kamenných obchodů.

  • Marketing - sekce sdržující slevové akce či diskusní příspěvky všech prodejních kanálů.

  • Nastavení - možnost vytváření firem, skladů, dodavatelů, uživatelských práv, propojení na další rozšíření,...

Prvotní přihlášení do systému Retailys.com Vás zavede na úvodní stránku s dashboardem. Zde si můžete prohlížet jednotlivé statistiky svých prodejních kanálů za Vámi zvolené období. viz. Přehled dashboardu

Statistiky, které lze sledovat:

  • celkový obrat,

  • počet produktů na prodejních kanálech,

  • počet objednávek,

  • počet zákazníků,

  • počet objednávek z jednotlivých zemí - barevně odlišeny podle četnosti objednávek,

  • přehled obratu v grafu za jednotlivé dny nebo období,

  • Top produkty: nejprodávanější produkty dle tržeb / počtu prodejů,

  • Top zákazníci: nejaktivnější zákazníci dle tržeb / počtu nákupů a počet.

Přehled dashboardu

Při kliknutí na název produktu v Top produktech se přesunete do úpravy produktu. Chcete-li zobrazit kartu top produktu klikněte na obrázek. Po kliknutí na jméno v Top zákaznících se přesunete do seznamu objednávek jen pro daného zákazníka.

Nastavení dashboardu

Pomocí ozubeného kolečka vpravo nahoře si můžete zvolit prodejní kanály/firmy, pro které chcete vidět statistiky. viz. Nastavení dashboardu

Nastavení časového období

Zde můžete nastavit časové období, ve kterém chcete zobrazit statistiky (od jednoho dne až po poslední rok nebo zvolit vlastní časové rozpětí).