Přehled
Last updated
Was this helpful?
Last updated
Was this helpful?
V této části systému máte možnost zobrazit si veškerý seznam objednávek od Vašich zákazníků, upravovat je, odesílat automatické e-maily, měnit stavy objednávek a filtrovat si objednávky podle širokého spektra požadavků.
Modrým tlačítkem vpravo nahoře máte možnost filtrovat objednávky podle požadovaného období od dnešního data až po poslední rok nebo filtrovat pomocí vlastního časového rozsahu.
Kliknutím na ozubené kolečko zobrazíte nastavení přehledu objednávek. Zde můžete označit jaké informace chcete zobrazit ve sloupcích u objednávek a nastavit si šířku sloupců.
ID
Dobropis
Sklad
Datum
Cena
Datum platby
Interní poznámka
Status
Faktura
Kanál
Prodal
Odběratel
Zaplaceno
Poznámka od zákazníka
Datum zrušení
Tučný text - zapnutí zvýraznění textu v objednávkách
Dále máte možnost v detailu objednávky zobrazit navíc Interní katalogové číslo, katalogové číslo výrobce nebo EAN kód.
Pozor při menším rozlišení monitoru a zapnutí mnoha sloupců se sloupce schovávají za pravý okraj, za který se lze dostat pomocí posuvníku na spodní straně stránky.
Po nastavení zobrazení sloupců máte možnost si vyexportovat objednávky do Vámi zvoleného formátu souboru výběrem z následujících možností: .xlsx,.xls a .ods.
Filtrování objednávek je možné podle několika kritérií, která můžete mezi sebou kombinovat.
Vyhledávání
Podle čísla objednávky
Podle jména zákazníka
Podle telefonního čísla zákazníka
Podle dodací/fakturační adresy
Podle poznámky od zákazníka
Stav objednávky
Největší objednávky
Pravidelné objednávky
Nevyřízené objednávky
Čekající objednávky
Faktury
Dobropisy
Filtrování podle firmy a prodejního kanálu
Podle odběratele - zákazníka
Podle státu, ze kterého bylo objednáno
Podle produktu, který je obsažen v objednávce (funguje našeptávání)
Pokud chcete objednávku dokončit, stornovat, zkopírovat nebo změnit veškeré náležitosti u objednávky máte možnost v sloupci akce -> první ikona.
U každé objednávky máte možnost přidat platbu. Po kliknutí na tlačitko se zobrazí okno s částkou, kterou chcete doplnit a datum kdy platba proběhla. Pokud máte Retailys propojený s platbení bránou od Comgate platba se automaticky přidá pokud někdo zaplatí online kartou. Ve sloupci stutus se následně zobrazí ikona podle zaplacené částky pokud částka přišla správně zobrazí se zeleně pokud je zde přeplatek nebo nedoplatek zobrazí se oranžové tlačítko.
Při prvním otevření se objednávky zobrazí jako jednotlivé řádky se základními informacemi. Zde uvidíte již vytvořené dokumenty, které máte k dispozici. Ve sloupci akce se nachází tři tlačítka pomocí prvního můžete editovat objednávku a její náležitosti, zkopírovat objednávku nebo . Také máte možnost rychle změnit , na jehož základě se může automaticky odeslat informační nebo můžete odeslat e-mail "ručně " viz. obrázek . Pomocí šipky na levé straně u každé objednávky si můžete zobrazit její detail, ve kterém jsou jednotlivé položky. Při kliknutí na obrázek se zobrazí karta daného produktu a při kliknutí na ID produktu se přesunete do editace položek objednávky. Dále se zde zobrazují fakturační a dodací údaje, interní poznámky nebo historie změn u objednávky.
V horní části můžete upravit fakturační nebo dodací údaje. V další části (zelený blok) se zobrazují veškeré vystavené dokumenty. Jako první ihned po vytvoření objednávky se vygeneruje proforma faktura. Po dokončení objednávky se vygeneruje klasická faktura. Při případném zrušení objednávky - až poté, co byla dokončena - se vygeneruje dobropis. V oddílu vpravo (oranžový blok) je možné evidovat podané balíky od jakéhokoliv dopravce v ČR. Následuje úprava položek v objednávce. Každý produkt můžeme odstranit, upravit jeho název, cenu nebo výši DPH. V případě, že chcete nějaký produkt přidat, máte možnost přes tlačítko přidat položku, kde ze seznamu všech produktů vyberete požadovaný a našeptávač za Vás vše doplní. Ve spodní části se znovu objevuje tabulka s historií změn. V oddílu Operace s objednávkou lze změnit .