Rodina produktů
Last updated
Was this helpful?
Last updated
Was this helpful?
Rodina produktů slouží k oddělení produktů do větších skupin a možnosti zvolit co chci u produktů upravovat. Například oddělit od sebe obsahové stránky a produkty nebo budu na každém prodejním kanále prodávat úplně odlišné věci tak si založím více rodin produktů.
Každou rodinu máte možnost smazat jen pozor jsou zde na výběr dvě možnosti jedna smaže jen samotnou rodinu produktů a druhá smaže i produkty obsažené v rodině.
Při úpravě nebo vytvoření nové rodiny produktů se otevře nové okno ve kterém si zvolíte název rodiny produktů a její popis. V druhé části okna se nachází 3 sloupce
Základní informace - Jedná se o obecné informace pro každý produkt
Výchozí název
DPH
Obrázky
EAN - klasický čárový kód
ASIN - Amazon kód produtku
Nákupní cena
Výrobce
Kód výrobce
Interní číslo
Poznámka
Jednotka
Země původu
Parametry - jedná se o dodatečné parametry, vytvořené uživatelem, které chci sledovat. Po jejich vytvoření se zobrazí u tvorby produktů v jednom z horních bloků - Parametry
Informace na ostatních webech
Název
Cesta
Klíčová slova
Stručný popis
Popis
Koncová cena bez DPH
Koncová cena s DPH
Doporučená cena bez DPH
Doporučená cena s DPH
Měna
Publikováno od
Publikováno do
Aktivní - nutné aby se článek zobrazil na webu
Parametry slouží k vyjádření specifických vlastností produktů. Můžeme zvolit více typů parametrů.
Typy parametrů:
Parametry slouží k vyjádření specifických vlastností produktů. Můžeme zvolit více typů parametrů.
Text : Zvolíme v případě, že se jedná o různorodé vlastnosti produktů, které nemůžeme definovat pro všechny produkty předem a které se budou zadávat v administraci. Tyto hodnoty parametru nebudou přeloženy do jiných jazykových mutací. Například: Váha: 1kg
Seznam: Zvolením zpřístupníte možnost vytvořit seznam dostupných hodnot parametru. V editaci produktu pak bude možnost vybrat POUZE z těchto hodnot. Velikou výhodou je, že jednotlivé hodnoty můžete lokalizovat pro jednotlivé prodejní kanály. Na každém kanále tak můžete hodnotu daného produktu přizpůsobit specifikám prodejního kanálu. Například: Barva: červená (na německém prodejním kanále "Rot", na anglickém "red")
Typy parametrů: