Rodina produktů

Přehled rodin produktů

Rodina produktů slouží k oddělení produktů do větších skupin a možnosti zvolit co chci u produktů upravovat. Například oddělit od sebe obsahové stránky a produkty nebo budu na každém prodejním kanále prodávat úplně odlišné věci tak si založím více rodin produktů.

Každou rodinu máte možnost smazat jen pozor jsou zde na výběr dvě možnosti jedna smaže jen samotnou rodinu produktů a druhá smaže i produkty obsažené v rodině.

Úprava a tvorba rodiny produktů

Při úpravě nebo vytvoření nové rodiny produktů se otevře nové okno ve kterém si zvolíte název rodiny produktů a její popis. V druhé části okna se nachází 3 sloupce

Základní informace - Jedná se o obecné informace pro každý produkt

  • Výchozí název

  • DPH

  • Obrázky

  • EAN - klasický čárový kód

  • ASIN - Amazon kód produtku

  • Nákupní cena

  • Výrobce

  • Kód výrobce

  • Interní číslo

  • Poznámka

  • Jednotka

  • Země původu

Parametry - jedná se o dodatečné parametry, vytvořené uživatelem, které chci sledovat. Po jejich vytvoření se zobrazí u tvorby produktů v jednom z horních bloků - Parametry

Informace na ostatních webech

  • Název

  • Cesta

  • Klíčová slova

  • Stručný popis

  • Popis

  • Koncová cena bez DPH

  • Koncová cena s DPH

  • Doporučená cena bez DPH

  • Doporučená cena s DPH

  • Měna

  • Publikováno od

  • Publikováno do

  • Aktivní - nutné aby se článek zobrazil na webu

Při tvorbě rodiny produktů doporučuji vybrat - Výchozí název, DPH, obrázky, název, cesta, popis, koncová cena (je jedno jaká záleží která je pro vás primární), měna a aktivní

Parametry

Parametry slouží k vyjádření specifických vlastností produktů. Můžeme zvolit více typů parametrů.

Typy parametrů:

Parametry slouží k vyjádření specifických vlastností produktů. Můžeme zvolit více typů parametrů.‌

  1. Text : Zvolíme v případě, že se jedná o různorodé vlastnosti produktů, které nemůžeme definovat pro všechny produkty předem a které se budou zadávat v administraci. Tyto hodnoty parametru nebudou přeloženy do jiných jazykových mutací. Například: Váha: 1kg

  2. Seznam: Zvolením zpřístupníte možnost vytvořit seznam dostupných hodnot parametru. V editaci produktu pak bude možnost vybrat POUZE z těchto hodnot. Velikou výhodou je, že jednotlivé hodnoty můžete lokalizovat pro jednotlivé prodejní kanály. Na každém kanále tak můžete hodnotu daného produktu přizpůsobit specifikám prodejního kanálu. Například: Barva: červená (na německém prodejním kanále "Rot", na anglickém "red")

Typy parametrů:

Last updated