Nápověda Retailys.cz
DomůPřihlášeníPro vývojářeKontakt
  • Úvod
  • Začínáme
    • Prvotní nastavení
    • Omnichannel a prodejní kanály
    • Správa obsahu
    • Vytváříme e-shopy
    • Externí služby
  • Systém Retailys
    • Dashboard
    • Obsah
      • Produkty
      • Kategorie
      • Rodina produktů
      • Sady variant
    • Objednávky
      • Přehled
      • Notifikace
      • Stavy
    • Prodejní kanály
      • Přehled
      • Dopravní a platební metody
      • Grafické šablony
        • Modern
    • Uživatelé
    • Marketing
      • Diskuze
      • Slevy
    • Prodejny
    • Nastavení
      • Můj profil
      • Moje organizace
      • Uživatelská oprávnění
      • Fakturace
        • Recyklační příspěvek
      • Rozšíření
    • Changelog
      • 2025
        • Březen
        • Únor
        • Leden
      • 2024
        • Prosinec
        • Listopad
  • Externí služby
    • reCaptcha
      • Návod k aktivaci
    • Česká pošta
      • Podání online
    • Trusted shop
    • Zásilkovna
      • Instalace
      • Administrace Zásilkovny
    • ČSOB
      • Instalace
    • PayPal
    • GoPay
    • Nástroje Google
    • TopList
      • Instalace
    • Facebook Customer Chat
      • Instalace
      • Řešení problémů
    • Mall partner
    • Allegro
    • Různé
      • Domény
  • Tipy, triky, návody
    • Videa o systému Retailys
    • Importní tabulka
    • SMTP servery
    • Překládáme produkty
    • Mezinárodní účetnictví
    • Jak vymazat mezipaměť v systému Retailys
    • Jak přidat článek v systému Retailys
  • Ostatní informace
    • Nedokumentované funkcionality
Powered by GitBook
On this page
  • Přehled rodin produktů
  • Úprava a tvorba rodiny produktů
  • Parametry

Was this helpful?

  1. Systém Retailys
  2. Obsah

Rodina produktů

PreviousKategorieNextSady variant

Last updated 12 days ago

Was this helpful?

Přehled rodin produktů

Rodina produktů slouží k rozdělení produktů do větších skupin a možnosti zvolit co chceme u produktů upravovat. Například oddělit od sebe obsahové stránky a produkty nebo například pokud budeme na každém prodejním kanále prodávat úplně odlišné zboží, založíme více rodin produktů.

Každou rodinu máte možnost smazat - pozor jsou zde na výběr dvě možnosti, jedna smaže jen samotnou rodinu produktů a druhá smaže i produkty obsažené v rodině.

Úprava a tvorba rodiny produktů

Při úpravě nebo vytvoření nové rodiny produktů se otevře nové okno ve kterém si zvolíte název rodiny produktů a její popis. V druhé části okna se nachází 3 sloupce

Základní informace - Jedná se o obecné informace pro každý produkt

  • Výchozí název

  • DPH

  • Obrázky

  • EAN - klasický čárový kód

  • ASIN - Amazon kód produtku

  • Nákupní cena

  • Výrobce

  • Kód výrobce

  • Interní číslo

  • Poznámka

  • Jednotka

  • Země původu

Parametry - jedná se o dodatečné parametry, vytvořené uživatelem, které chci sledovat. Po jejich vytvoření se zobrazí u tvorby produktů v jednom z horních bloků - Parametry

Informace na ostatních webech

  • Název

  • Cesta

  • Klíčová slova

  • Stručný popis

  • Popis

  • Koncová cena bez DPH

  • Koncová cena s DPH

  • Doporučená cena bez DPH

  • Doporučená cena s DPH

  • Měna

  • Publikováno od

  • Publikováno do

  • Aktivní - nutné aby se článek zobrazil na webu

Při tvorbě rodiny produktů doporučuji vybrat - Výchozí název, DPH, obrázky, název, cesta, popis, koncová cena (je jedno jaká záleží která je pro vás primární), měna a aktivní

Parametry

Parametry slouží k vyjádření specifických vlastností produktů. Můžeme zvolit více typů parametrů.

‌

Typy parametrů:

  1. Text : Zvolíme v případě, že se jedná o různorodé vlastnosti produktů, které nemůžeme definovat pro všechny produkty předem, a které se budou zadávat v administraci. Tyto hodnoty parametru nebudou přeloženy do jiných jazykových mutací. Například: Váha: 1kg

  2. Seznam: Zvolením zpřístupníte možnost vytvořit seznam dostupných hodnot parametru. V editaci produktu pak bude možnost vybrat POUZE z těchto hodnot. Velikou výhodou je, že jednotlivé hodnoty můžete lokalizovat pro jednotlivé prodejní kanály pomocí alternativního názvu. Na každém kanále tak můžete hodnotu daného produktu přizpůsobit specifikám prodejního kanálu. Například: Barva: červená (na německém prodejním kanále "Rot", na anglickém "red")

Typy parametrů:‌

Vytvořené parametry následně přiřadíte k rodině produktů, pro kterou jste jej připravili:

  1. Pro editaci rodiny produktů klikněte na ikonu tužky po pravé straně

  2. V zobrazeném okně níže v sekci Parametry zaškrtněte potřebné parametry

V editaci produktů nastavte parametry k daným produktům - viz nápověda pro sekci

Produkty