Rodina produktů

Přehled rodin produktů

Rodina produktů slouží k rozdělení produktů do větších skupin a možnosti zvolit co chceme u produktů upravovat. Například oddělit od sebe obsahové stránky a produkty nebo například pokud budeme na každém prodejním kanále prodávat úplně odlišné zboží, založíme více rodin produktů.

Úprava a tvorba rodiny produktů

Při úpravě nebo vytvoření nové rodiny produktů se otevře nové okno ve kterém si zvolíte název rodiny produktů a její popis. V druhé části okna se nachází 3 sloupce

Základní informace - Jedná se o obecné informace pro každý produkt

  • Výchozí název

  • DPH

  • Obrázky

  • EAN - klasický čárový kód

  • ASIN - Amazon kód produtku

  • Nákupní cena

  • Výrobce

  • Kód výrobce

  • Interní číslo

  • Poznámka

  • Jednotka

  • Země původu

Parametry - jedná se o dodatečné parametry, vytvořené uživatelem, které chci sledovat. Po jejich vytvoření se zobrazí u tvorby produktů v jednom z horních bloků - Parametry

Informace na ostatních webech

  • Název

  • Cesta

  • Klíčová slova

  • Stručný popis

  • Popis

  • Koncová cena bez DPH

  • Koncová cena s DPH

  • Doporučená cena bez DPH

  • Doporučená cena s DPH

  • Měna

  • Publikováno od

  • Publikováno do

  • Aktivní - nutné aby se článek zobrazil na webu

Při tvorbě rodiny produktů doporučuji vybrat - Výchozí název, DPH, obrázky, název, cesta, popis, koncová cena (je jedno jaká záleží která je pro vás primární), měna a aktivní

Parametry

Parametry slouží k vyjádření specifických vlastností produktů. Můžeme zvolit více typů parametrů.

Typy parametrů:

  1. Text : Zvolíme v případě, že se jedná o různorodé vlastnosti produktů, které nemůžeme definovat pro všechny produkty předem, a které se budou zadávat v administraci. Tyto hodnoty parametru nebudou přeloženy do jiných jazykových mutací. Například: Váha: 1kg

  2. Seznam: Zvolením zpřístupníte možnost vytvořit seznam dostupných hodnot parametru. V editaci produktu pak bude možnost vybrat POUZE z těchto hodnot. Velikou výhodou je, že jednotlivé hodnoty můžete lokalizovat pro jednotlivé prodejní kanály pomocí alternativního názvu. Na každém kanále tak můžete hodnotu daného produktu přizpůsobit specifikám prodejního kanálu. Například: Barva: červená (na německém prodejním kanále "Rot", na anglickém "red")

Typy parametrů:

Vytvořené parametry následně přiřadíte k rodině produktů, pro kterou jste jej připravili:

  1. Pro editaci rodiny produktů klikněte na ikonu tužky po pravé straně

  2. V zobrazeném okně níže v sekci Parametry zaškrtněte potřebné parametry

  3. V editaci produktů nastavte parametry k daným produktům - viz nápověda pro sekci Produkty

Last updated

Was this helpful?