Nápověda Retailys.cz
DomůPřihlášeníPro vývojářeKontakt
  • Úvod
  • Začínáme
    • Prvotní nastavení
    • Omnichannel a prodejní kanály
    • Správa obsahu
    • Vytváříme e-shopy
    • Externí služby
  • Systém Retailys
    • Dashboard
    • Obsah
      • Produkty
      • Kategorie
      • Rodina produktů
      • Sady variant
    • Objednávky
      • Přehled
      • Notifikace
      • Stavy
    • Prodejní kanály
      • Přehled
      • Dopravní a platební metody
      • Grafické šablony
        • Modern
    • Uživatelé
    • Marketing
      • Diskuze
      • Slevy
    • Prodejny
    • Nastavení
      • Můj profil
      • Moje organizace
      • Uživatelská oprávnění
      • Fakturace
        • Recyklační příspěvek
      • Rozšíření
    • Changelog
      • 2025
        • Březen
        • Únor
        • Leden
      • 2024
        • Prosinec
        • Listopad
  • Externí služby
    • reCaptcha
      • Návod k aktivaci
    • Česká pošta
      • Podání online
    • Trusted shop
    • Zásilkovna
      • Instalace
      • Administrace Zásilkovny
    • ČSOB
      • Instalace
    • PayPal
    • GoPay
    • Nástroje Google
    • TopList
      • Instalace
    • Facebook Customer Chat
      • Instalace
      • Řešení problémů
    • Mall partner
    • Allegro
    • Různé
      • Domény
  • Tipy, triky, návody
    • Videa o systému Retailys
    • Importní tabulka
    • SMTP servery
    • Překládáme produkty
    • Mezinárodní účetnictví
    • Jak vymazat mezipaměť v systému Retailys
    • Jak přidat článek v systému Retailys
  • Ostatní informace
    • Nedokumentované funkcionality
Powered by GitBook
On this page
  • Video průchod sekcí Produkty
  • Přehled produktů
  • Úprava sloupců v přehledu
  • Přidání a úprava produktů
  • Návod na tvorbu produktu
  • Obsah
  • Kategorie
  • Příbuzné produkty
  • Zobrazení a tvorba variant

Was this helpful?

  1. Systém Retailys
  2. Obsah

Produkty

PreviousObsahNextKategorie

Last updated 14 days ago

Was this helpful?

Video průchod sekcí Produkty

Přehled produktů

U každého produktu máme čtyři akční tlačítka:

  1. Přesměruje do úpravy produktu

  2. Zobrazení náhledu na webu

  3. Zobrazit objednávky tohoto produktu

  4. Smazání produktu včetně všech multidat na všech kanálech

Jako první zde máme možnost vyhledávání a filtrování produktů podle různých požadavků. Možnost filtrování máme podle:

  • Aktivní produkty

  • Neaktivní produkty

  • Dostupné produkty

  • Nedostupné produkty

  • Produkty skladem

  • Vyprodané produkty

  • Produkty s variantami

  • Produkty bez variant

Úprava sloupců v přehledu

Pomocí ozubeného kolečka umístěného na pravé straně obrazovky lze nastavit výchozí prodejní kanál ze kterého se budou zobrazovat produkty, sloupce u produktů a možnost nastavení podle jakého parametru má systém vyhledávat. Zároveň lze v kolonce šířka nastavit rozměr každého sloupce.

Zobrazení sloupců

  • ID produktu

  • EAN

  • Rodina produktů

  • Dostupnost

  • Obrázek

  • Název produktu

  • Cena

  • Cena bez DPH

  • Publikování na ostatních kanálech

  • Skladová dostupnost

  • Varianty produktů

  • Katalogové číslo

  • Výrobní číslo

  • Zobrazení jednotlivých prodejních kanálů

Vyhledávání podle:

  • ID produktu

  • EAN

  • Obrázek

  • Název produktu

  • Katalogové číslo

  • Výrobce

  • Výrobní číslo

  • Interní poznámka

Přidání a úprava produktů

Návod na tvorbu produktu

Při tvorbě produktu se jako první zobrazí 3 bloky.

  • Druhý - zelený blok pro vyplnění parametrů zvolených při tvorbě rodiny produktů

  • Třetí - Blok pro volbu daňových sazeb pro každou zemi do které prodáváte. Stačí pouze naklikat danou daňovou sazbu v jaké se daný produkt nachází

Pod těmito bloky se dále nachází blok pro vkládání produktových obrázků, který když si rozkliknete stačí obrázek pouze přesunout do vyznačeného pole obrázek se nahraje a poté se přesune výše. Pokud nahrajete k jednomu produktu více obrázků máte možnost jejich tažením určit pořadí na webu

Červený blok pro skladovou dostupnost. Zde se nachází seznam všech skladů zadaných v Retailys. Pro každý sklad máme možnost zadat počet kusů na skladě. Pokud vyplníme kolonku požadováno znamená to že na skladě musí být minimum zvolené číslo pokud klesne pod rozsvítí se v přehledu červeně a signalizuje nutnost objednání a lokace například umístění ve skladu.

Po uložení se otevřou záložky s prodejními kanály na Vašem účtě. Zde můžete rychle přenášet produkty z kanálu na kanál jen tím že si u produktu překliknete na kartu prodejního kanálu na kterém chci produkt zveřejnit, ale musíte si obsahovou část vyplnit znovu, jelikož další kanál může být například v cizím jazyce

Pod nimi jsou 3 karty - Obsah, Kategorie a Příbuzné produkty kde lze nastavit produkty pro Vámi zvolený prodejní kanál.

Obsah

V této záložce si zvolíte název, který chcete aby se zobrazoval na webu. Taktéž si zvolíte Obsahovou část produktu, kterou můžete upravovat pomocí klasických funkcí jako je tučné písmo, kurzíva, seznam, tabulka nebo například vložit video do textu. Jako další nastavíte měnu a cenu s DPH, stačí vyplnit jen jednu kolonku a systém si ji sám dopočítá. Jako poslední a nezbytně nutnou věc je nastavit produkt jako aktivní.

Pokud si u produktu nastavíte doporučenou cenu vyšší než koncovou, tak systém sám zapne slevu, vypočte rozdíl v procentech a zobrazí na webu.

Kategorie

V této části produkt zařadíte do kategorie, ve které ho chcete mít na webu. Také se zde nachází přehled kategorií, ve kterých se produkt nachází. Jsou zde dvě možnosti jak kategorii vybrat:

  • Pomocí vyhledávání v kategoriích (funguje našeptávání)

  • Vyberu v zobrazeném stromu kategorií pro daný prodejní kanál

Příbuzné produkty

V této kartě si lze zvolit příbuzné produkty. To znamená produkty, které se budou zobrazovat v detailu vyplňovaného produktu. Např. K produktu mobilní telefon zvolím jako příbuzný produkt kryt na telefon nebo paměťovou kartu (tzv. upselling).

Produkt přidáte po vyplnění kolonky, kde taktéž funguje našeptávání.

Zobrazení a tvorba variant

Možnost přidat hromadně varianty je dostupná pouze při vybrání jen jedné sady variant.

Po otevření tohoto okna se Vám zobrazí seznam variant v sadě a vy si snadno zaškrtáte co za varianty chcete přidat. U každé přidané varianty se zobrazí hvězdička po kliknutí na hvězdičku, která nastaví variantu jako hlavní, která se bude zobrazovat na webu. (Lze zvolit pouze jedna varianta)

V případě že má produkt více variant máte možnost zneaktivnit všechny varianty zneaktivněním hlavního produktu, který se zobrzazuje ve výpisu.

V této části systému máte možnost zobrazit si veškerý seznam produktů a jejich , upravovat je, a filtrovat si je podle širokého spektra požadavků.

Další možnost filtru se nachází hned vedle a to pomocí

První - žlutý blok pro obecné informace o produktu - Položky jsou zvoleny podle vašeho výběru u tvorby

Položky ve žlutém bloku a ve spodním okně (Obsah) jsou zobrazovány v závislosti na , která byla vybrána v parametrech. Více informací v .

Po vytvoření lze vytvořit samotné varianty produktů (až 3 sady variant u jednoho produktu). Jak je vidět na horním obrázku pomocí šipky u produktu po levé straně zobrazíme seznam variant k vybranému produktu. Při tvorbě první varianty máte na výběr pouze tlačítko přidat variantu. Po kliknutí na toto tlačítko vyberete Vámi nadefinovanou sadu variant a samotnou variantu, kterou chcete na web přidat. Pro každý produkt máte možnost vybrat až 3 sady variant například Velikost - XS, S, M.., Barva - černá, modrá..., Střih - Slim, Skinny... Po přidání první varianty se zpřístupní možnost přidat hromadně varianty.

varianty
rodiny produktů.
rodiny produktů
Rodině produktů
rodině produktů
sad variant
Video o sekci Produkty
Video o přidání produktů do systému Retailys