Moje organizace

Organizace

Tato sekce slouží k nastavení vlastní organizace, která následně slouží k doplňování hlavičky u faktur a další. V systému lze nastavit neomezené množství organizací. Při zobrazení přehledu se zde nachází stát, ve kterém je organizace založena, Název firmy, IČ a DIČ organizace.

Pokud si rozkliknete akční tlačítko nebo přidáte novou firmu tak se zobrazí nové okno ve kterém jsou 4 záložky:

Základní údaje

Zde můžete vyplnit základní údaje o organizaci/společnosti jako jsou:

  • Jméno firmy

  • Ulice

  • Město

  • DIČ

  • Telefon

  • Email

  • Číslo účtu

  • Kód banky

  • IBAN

  • SWIFT

Fakturace

Zde máte možnost si vybrat zda chcete v systému vytvářet faktury nebo ne. Dále máte možnost zvolit si číselnou řadu faktur a opravných daňových dokladů a s tím spojenou masku číselné řady faktur a opravných daňových dokladů.

Bankovní účty

V této záložce můžete do systému zadat bankovní účty, které jsou spojené s vaším podnikáním.

Přidání a úprava tuzemských i zahraničních bankovních účtů na fakturách v organizaci

1. V administraci klikněte na ikonu profilu

2. V rozbaleném menu zvolte Moje Organizace

3. Na stránce Moje organizace likněte na ikonu Upravit u vybrané organizace

4. V rozbaleném okně zvolte záložku Bankovní účty

5. Volbou příslušného tlačítka přidejte požadovaný účet

6. Vyplňte potřebné údaje - název účtu, číslo účtu a další. Pokud vyplníte také číslo IBAN, zobrazí se následně na fakturách i QR kód pro rychlou platbu.

7. Všechny údaje řádně zkontrolujte a potvrďte kliknutím na tlačítko Uložit (uložené údaje lze v záložce Bankovní účty zpětně upravit)

8. Pro přidání účtu na faktury zvolte záložku Fakturace

9. V seznamu prodejních kanálů rozbalte detail požadovaného kanálu kliknutím na ikonu +

10. Začněte psát do políčka Bankovní účty, aby začalo vyhledávání

11. Podle názvu zvolte požadovaný účet a kliknutím na tlačítko Uložit akci potvrďte


DPH v jednotlivých zemích

Tuto část využijete hlavně pokud budete registrovaní ve vícero zemích. zde se vyplníte kolonku pokud jste zaregistrování k dani v dané zemi

Sklady

Na táto kartě se nachází seznam veškerých skladů, které jsou vytvořeny na Vašem účtě. Při zobrazení přehledu se zobrazí Název skladu, tento název bude vidět na webu dále alternativní název na prodejních kanálech typ skladu a stav skladu aktivní/neaktivní.

Po kliknutí na akční tlačítko nebo přidat sklad se zobrazí nové okno, ve kterém vyplníme Název skladu, krátký název. Pokud vybereme možnost Expediční sklad zobrazí se nová možnost Počet dní do odbavení zboží. Když vybereme Možnost osobního odběru otevře se Pracovní doba od do a číslo provozovny. Další je možnost jestli chceme sklad aktivní nebo neaktivní a poslední položkou je zde Typ skladu: Vlastní sklad nebo Sklad dodavatele.

Dodavatelé

Na táto kartě se nachází seznam dodavatelů. Při zobrazení přehledu se zobrazí Název dodavatele, dále kontaktní e-mail, popis dodavatele a zda je dodavatel Dropshipping ( Dodavatel zboží v tomto případě funguje jako sklad a vy prostřednictvím svého e-shopu nabízíte jeho zboží. Nenakupujete tak zbytečně do zásoby a platíte jen za to, co skutečně prodáte.)

Po kliknutí na akční tlačítko nebo přidat dodavatele se zobrazí nové okno, ve kterém vyplníme Název dodavatele, vybereme zda je dodavatel dropshipping. Dále počet dní do odbavení, kontaktní e-mail, popis dodavatele, minimálně odběr od dodavatele a v jaké měně. V případě že chcete vytvořit dodavatelský můstek pro Váš e-shop v systému Retailys kontaktuje helpdesk@retailys.com nebo +420 376 383 611.

Last updated