Nápověda Retailys.cz
DomůPřihlášeníPro vývojářeKontakt
  • Úvod
  • Začínáme
    • Prvotní nastavení
    • Omnichannel a prodejní kanály
    • Správa obsahu
    • Vytváříme e-shopy
    • Externí služby
  • Systém Retailys
    • Dashboard
    • Obsah
      • Produkty
      • Kategorie
      • Rodina produktů
      • Sady variant
    • Objednávky
      • Přehled
      • Notifikace
      • Stavy
    • Prodejní kanály
      • Přehled
      • Dopravní a platební metody
      • Grafické šablony
        • Modern
    • Uživatelé
    • Marketing
      • Diskuze
      • Slevy
    • Prodejny
    • Nastavení
      • Můj profil
      • Moje organizace
      • Uživatelská oprávnění
      • Fakturace
        • Recyklační příspěvek
      • Rozšíření
    • Changelog
      • 2025
        • Březen
        • Únor
        • Leden
      • 2024
        • Prosinec
        • Listopad
  • Externí služby
    • reCaptcha
      • Návod k aktivaci
    • Česká pošta
      • Podání online
    • Trusted shop
    • Zásilkovna
      • Instalace
      • Administrace Zásilkovny
    • ČSOB
      • Instalace
    • PayPal
    • GoPay
    • Nástroje Google
    • TopList
      • Instalace
    • Facebook Customer Chat
      • Instalace
      • Řešení problémů
    • Mall partner
    • Allegro
    • Různé
      • Domény
  • Tipy, triky, návody
    • Videa o systému Retailys
    • Importní tabulka
    • SMTP servery
    • Překládáme produkty
    • Mezinárodní účetnictví
    • Jak vymazat mezipaměť v systému Retailys
    • Jak přidat článek v systému Retailys
  • Ostatní informace
    • Nedokumentované funkcionality
Powered by GitBook
On this page
  • Implemetace modulu
  • Přenos objednávek

Was this helpful?

  1. Externí služby
  2. Zásilkovna

Instalace

PreviousZásilkovnaNextAdministrace Zásilkovny

Last updated 4 months ago

Was this helpful?

Implemetace modulu

Poté co se rozhodnete spustit Zásilkovnu ve Vašem e-shopu je nutné technickou podporu aby Vašemu účtu byl přidělen přístup.

Poté co Vám byl přidělen přístup k modulu Zásilkovny můžete začít nastavovat modul.

  • Kliknete na panáčka v pravém horním rohu a poté na Nastavení

  • Zde vyberete záložku Aplikace

  • Nyní zde můžete vidět v záložce Logistika modul Zásilkovna 2, kde kliknete na přidat

  • V tomto kroku se nachází seznam práv, které aplikace potřebuje k tomu aby mohla správně fungovat. Práva jsou v základu všechny povolená což necháte tak nastavené a nebudete nic měnit a dáte tlačítko pokračovat na další krok.

    • 105x148 mm (A6) štítek na stránce stejné velikosti

    • 105x74 mm (A7) štítek na stránce stejné velikosti

    • 105x148 mm (A6) štítek na stránce o velikosti 210x297 (A4)

    • 105x74 mm (A7) štítek na stránce o velikosti 210x297 (A4)

    • 105x35 mm štítek na stránce o velikosti 210x297 (A4)

    • 50x74 mm (A8) štítek na stránce o velikosti 210x297 (A4)

  • Zde se dostáváte k poslednímu kroku inicializace modulu kde vybíráte pro jaký prodejní kanál chcete využívat modul Zásilkovny

  • Jako další krok je aby se zobrazovalo vyskakovací okno s výběrem pobočky v objednávkovém formuláři. Toho docílíte tak, že jdete do prodejních kanálů.

  • Dále přejdete do dopravních a platebních metod.

  • Zde pomocí přidat vytvoříte novou dopravní metodu nebo upravíte již stávající. Dále v záložce Základní údaje sjedete až na konec a vyberete v propojení s externím modulem Zásilkovna 2.

  • Tímto jste dokončili implementaci modulu do svého e-shopu nyní Vaši zákazníci mohou objednávat přes Zásilkovnu.

Přenos objednávek

  • Samotný přenos objednávek do systému Zásilkovny je velice snadný a rychlý. Přesunete se do Přehledu objednávek.

  • Vyberete objednávku dáte ozubené kolečka a odeslat data do zásilkovny. Tato možnost se Vám zobrazí jen u dopravních metod kde máte zvolené napojení na externí modul.

  • Poté co přenesete objednávku do Zásilkovny máte možnost vytisknout štítek, který poté nalepíte na balíček a předáte Zásilkovně

  • Poté co si zobrazíte tisk štítku tak se zobrazí okno ve kterém si můžete navolit v jakém formátu daný štítek chcete vytisknout a pomocí pole posun můžete určit na jaké pozici se štítek zobrazí.

V tomto kroku budete potřebovat Klíč API, heslo API a vyplnit výchozího odesílatele. Všechny tyto náležitosti naleznete v administraci Zásilkovny . Dále bude potřeba vybrat jaký formát štítků budete tisknout. na výběr je hned z několika možností.

zde
kontaktovat