Instalace

  • Kliknete na panáčka v pravém horním rohu a poté na Nastavení

  • Zde vyberete záložku Aplikace

  • Nyní zde můžete vidět v záložce Marketing modul Facebook customer chat, kde kliknete na přidat

  • V tomto kroku se nachází seznam práv, které aplikace potřebuje k tomu aby mohla správně fungovat. Práva jsou v základu všechny povolená což necháte tak nastavené a nebudete nic měnit a dáte tlačítko pokračovat na další krok.

  • Zde vyberete pro jaké prodejní kanály chcete Facebook Customer Chat nastavit pomocí klávesy CTRL vyberete více prodejních kanálů

  • Na této stránce kliknete na Nastavit Customer Chat

  • Poté co kliknete na Nastavit Customer Chat otevře se nové okno, které vás přesměruje na facebook. Zde vyberete stránku ve které jste jako správce jiné se zde ani nezobrazují

Po vybrání stránky na kterou budou zákazníci psát se zobrazí okno nastavení pluginu chatu. Zde vyberete výchozí jazyk chatu a jaký pozdrav se zobrazí na stránce

Po kliknutí na další se Vám zobrazí v jaké barvě chat chcete mít. Po kliknutí na výběr barvy se zobrazí paleta základních barev ale je zde možnost vložit svoji vlastní barvu pomocí HEX kódu

Poté dáte pouze dokončit, objeví se děkovací stránka a poté je již modul nastaven.

Last updated